BiznisStartupy

Zakladateľ startupu MoviePass pracuje na projekte, ktorý vás prinúti sledovať reklamy na dobrovoľnej báze

Reklamy, slovo, s ktorým sa mnohým z nás spája negatívna anotácia. Dôvodom je, že vo väčšine prípadoch nás otravujú a snažíme sa im vyhnúť veľkým oblúkom. Mnoho používateľ však reklamy víta ako nástroj „platby“ za služby, ktoré využívajú. Dobrým príkladom je spoločnosť Xiaomi, ktorá predáva telefóny za veľmi atraktívne ceny, ale na druhej strane v rozhraní telefónu nájdeme  viacero reklám. A práve pre tento typ používateľov, ktorí uprednostnia lákavejšie ceny na úkor reklám je startup PreShow ako stvorený. O Startupe informuje portál Futurism.com.

Startup PreShow Vás motivuje pozerať reklamy

Reklamy sú častokrát otravou a mnohí z nás sa im vyhýbajú alebo ich preskakujú. Dobrým príkladom je služba Youtube kde po pár sekundách ich môžeme preskočiť. Alebo v prípade dlhších reklám, napríklad pri sledovaní seriálov a filmov, tento čas mnohí využívajú na to, aby si odbehli. Stacy Spikes, so svojim tímom prišiel s riešením, ako prinútiť používateľov tieto reklamy sledovať.

Stacy Spikes a jeho tím predstavili aplikáciu, do ktorej sa je možné prihlásiť prostredníctvom Face ID služby od spoločnosti Apple, ktorá zohráva kľúčovú úlohu. Tá totiž sleduje očí používateľov, a v prípade keď používateľ odvráti od displeja mobilu očí, tak reklamu zastaví.

Ako prinútiť používateľov, aby sledovali reklamy?

Motivácia. Na to, aby Stacy prinútil používateľ dobrovoľne sledovať reklamy využíva motiváciu v podobe lístkov do kina zadarmo. Používatelia, po tom ako si pozrú 15 až 20 minútový blok reklám dostanú lístky zadarmo.

Zdroj: Futurism.com, Pexels.com

Ukáž viac
Close
Close